BELEDİYE VE TAPU MÜDÜRLÜĞÜ ARASINDA PROTOKOL

Honaz Belediyesi, vatandaşların teknolojiden yararlanarak kamudaki işlerini daha kolay çözmeleri amacıyla önemli bir protokole imza attı. Belediye ile Tapu Müdürlüğü arasındaki işlem yoğunluğun azaltılması, işlemlerin belediyeye gelmeden çözülmesi ve işlem süreçlerini kısaltılması amacıyla yeni bir işbirliği yapıldı.
Honaz Belediye Başkanı Yüksel Kepenek ve Honaz Tapu Müdürü Emin Kiriş tarafından imzalanan protokolle, Belediye ile Tapu Müdürlüğü arasındaki işlem yoğunluğun azaltılması ve vatandaş memnuniyeti hedefleniyor. İşbirliği ile iki kurum arsında kurulacak veri bağlantısı sayesinde güvenli bir ortamda doğru ve hızlı bir şekilde verilere erişim, paylaşım ve kullanım sağlanacak. Böylece tapuda işlem yapması gereken Honazlı vatandaşların, bina, arsa ya da arazilerinin rayiç değerler verilerine elektronik ortamdan erişilebilecek. 
Dijitalleşme yolunda önemli bir adım
Honazlıların hayatını kolaylaştırmak yolunda atılan adımların önemine dikkat çeken Başkan Yüksel Kepenek, “Kurumlar arası işbirliğine her zaman hazırız. Honaz Belediyesi olarak dijitalleşme yönünde çalışmalar içindeyiz. Bu çalışma da dijital çağa ayak uydurma noktasında önemli bir adım. İki kurum arasında ki işbirliği hem kurumların iş yükünü azaltacak, hem de halkımızın zaman kaybetmeden işlemlerini daha hızlı bir şekilde çözmesini sağlayacak. Herkese hayırlı olmasını diliyorum” dedi. Başkan Kepenek, göreve yeni gelen Emin Kiriş’e de başarılar dileyerek, her türlü işbirliğine açık olduklarını dile getirdi.
Honaz Tapu Müdürlüğü olarak çevrimiçi hizmet sunmak için çalışma başlattıklarını belirten Kiriş ise, “Bu çalışma ile vatandaşlar Belediye ve Tapu Müdürlüğü arasında gidip gelmeden işlemlerini yapabilecek. Böylece hem zaman kaybı olmayacak, hem de hızlı sonuç alınacak. Bize verdiğiniz destekler için çok teşekkür ederiz” diye konuştu. 


....::| Bu içeriğe bağlı resimler |::....

tapu Müdürlüğü ile protokol